Sara

Jag ska ta tag i mitt liv

Publicerad 2007-05-11 15:46:15 i Sakerna

Jag har haft en klump i halsen i två dagar nu, den sitter i svalget, och det är en aning störande. Känns som om jag är konstant spyfärdig, mindre trevligt... Jag undrar vad klumpen består av, eller, snarare vfr den är där. Hrm... Det är ju liksom ingen gråtklump utan en annan sorts klump... Mkt wierd.

Och det är säkert jättetrevligt att läsa om klumpar... Men det är för att jag är så trött, jag orkar inte engagera mig i ngt annat än min klump =P

Fast nu ska jag faktiskt ta tag i mitt liv lite och surfa högskolesidor... Jag har panik. Och det är två år kvar till studenten. Fatta vilken panik jag kommer ha om ett och ett halvt år. Jag kommer att vara i tusen delar för jag har spruckit av panik... Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela