Sara

Jag släpar böcker

Publicerad 2007-05-25 20:11:46 i Sakerna

Lagom lång dag idag också =P Och mkt skön sovmorgon. Var väldigt härligt att slippa spanskan. Fattar inte hur de har kunnat vara så dumma och lägga den på fredagmorgon... Fast det klart, fredag eftermiddag hade varit värre.

I vilket fall som helst har dagen flutit på. Efter skolan gick jag ner till centrum och köpte morsdagspresent till mamma som hon fick lite tidigt idag. Hon blev jätteglad =) När jag kom hem drog jag en promenad och plockade lite blommor som jag satte på köksbordet. Sen hämtade vi upp David i staden och jag passade på att låna lite böcker till mitt historiaarbete om ryska revolutionen. Vi hyrde dessutom "Marie Antoinette" och ska ta och kolla på den snart =)

Jag har åtta böcker om ryska revolutionen nu. Känns betryggande och bra inför framtiden ^^ David ska dessutom kolla om han har ngn tidning om den. Och jag ska hoppa på Johannes ngn dag och prata med honom om en tidning som han hade =P Det jobbiga var att släpa hem fem böcker från skolan. Det var mkt jobbigt att cykla med den tyngden på ryggen måste jag säga. Men det är ju motion det också och motion är nyttigt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela