Sara

Kontrollfreaket jag

Publicerad 2007-05-30 07:39:49 i Sakerna

Höh, det blev ingen promenad, jag kom på att då var jag tvungen att duscha efteråt och det hade jag varken tid eller lust med. Men idag ligger promenad på schemat så i eftermiddag ska jag ta mig i kragen ^^

Och det blev bronsfärgade naglar för de som möjligtvis skulle kunna vara intresserade av det. Jag mistänker att skaran inte består av så överdrivet många =P

Igårkväll ägnade jag mig åt lite planerande av min framtid. Nästa lördag ska jag åka till Gbg med IdaPIda (fast hon vet inte om det än, tänkte berätta detta för henne på kören).

Den femtonde ska jag och David åka till Göteborg och ha allmänt mys.

Och på midsommar har IdaPida planer för min del. Jag har dock inte hört dem än men de lär också diskuteras på kören idag.

Så jag har min framtid klar för mig. Jag älskar att planera i förväg och ha koll på vad som ska hända och när det ska hända. Kontrollfreak som jag är =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela