Sara

Mantra

Publicerad 2007-05-22 07:49:44 i Sakerna

Bläh, värsta boring övertrista vädret ute idag. Och min idrottslärare lurade i oss att det skulle bli fint. Den muppen, det var säkert bara för att han skulle få ut oss att springa slingan och för att antalet skolkare på friluftsdagen imorrn skulle minskas.

Bara pga detta tråkiga väder är mitt hår lockigt för dagen. Det var fint när jag åkte hemifrån, men jag cyklade till bussen och det var fuktigt i luften, då får jag alltid hemska lockar. Eller, inte lockar men håret närmast ansiktet ställer sig ut från huvudet och jag ser ut som en version av Döve-Emma med platt hår. Uscha.

Men nu ska jag vara optimistisk och tro på min idrottslärare. Snart kommer solen och sommarvärmen. Snart kommer solen och sommarvärmen. Snart kommer solen och sommarvärmen. Snart kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela