Sara

Onödig tyskalektion

Publicerad 2007-05-29 10:16:23 i Sakerna

Tyskalektion i datasalen. Fast jag har ingenting att göra och ingen pojkvän ute på msn så det är en aning dött. Diskuterar dock månadsdagar med Sara. Fast jag ligger lite efter henne med mina 3.5 och hennes 17 ^^

Resten av dagen ska tillbringas med att ha latin, svenska, samhäll och engelska. Sedan ska jag åka hem och sätta mig med den underbara historian. Och kolla på Ugly Betty och måla naglarna. Vet dock inte vilken färg än. Rött kanske, eller möjligtvis bronsfärgade... Det löser sig säkert så småningom. Lager har ju ett gorgeous mörklila nagellack som jag är sjukt avundsjuk på. Jag kanske kan smyga mig in i hennes hus och sno det =P

Kommentarer

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-05-29 16:36:56

mohahahhaha, jag ska gömma det lååååååååååååååååångt in i mina hemligaste gömmor ;D

Postat av: David

Publicerad 2007-05-30 22:30:05

Det blir fler...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela