Sara

Politik och japanska barnprogram

Publicerad 2007-05-19 13:20:09 i Sakerna

Hade en trevlig kväll igårkväll =) Fick träffa IdaPida och umgås med David och de galna SSU-människorna, mkt bättre kan det ju nästan inte bli =P Fast det är väldigt skönt när människorna ger upp sitt jävla politiksnack och börjar bete som vanliga människor ^^ Å andra sidan är det inte bättre när de får för sig att diskutera japanska barnprogram =P

Nåväl... Dagen ska väl tillbringas härhemma antar jag. Med att gräla om vilken musik vi ska lyssna på och försöka göra allt hemskt skolarbete. Funderar på om jag ska tvinga med mig pojkvännen ut på en promenad också. Smäckte i mig ganska mkt onyttiga saker igår har jag kommit fram till ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela