Sara

Politik och rouge i Gnosjö

Publicerad 2007-05-13 21:14:21 i Sakerna

Har haft en väldigt trevlig helg =) Var hemma i fredags och gjorde inte särskilt mkt. Eller, jag läste nog, tror jag. I lördags slängde jag ner diverse kläder och skolböcker i väskor och sen åkte jag till Gnosjö. Där har jag tillbringat resten av helgen. Känns dock inte som att jag gjort så mkt meningsfullt. Men jag har iaf pluggat, kollat på Melodifestivalen (höll på att få ett utbrott på min käre pojkvän som under halva röstningen lade in politiska vinklar på hur Öststaterna röstade, han slutade inte förrän jag hotade med att gå därifrån), blivit utskrattad eftersom jag inte kunde stava till "paricipant" muntligt (pojkvännen var den som skrattade, det hela slutade med att jag bet honom i lillfingret så att han vrålade högt den lille stackaren) och sminkat pojkvännens bas med rouge från Veckorevyn (fast det fick jag inte berätta så det är hysch, hysch på det =P).

Nu ska jag snart ta och lägga mig i min söta säng. Jag måste ju vara utvilad imorgon inför skola, kör och tantgympa!

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-05-13 21:40:02

Jag saknar dig, och jag har värsta dåligt samvete för att jag skrattade.

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-05-14 13:56:13

Serbien var inte bra, inte ens nästan bra, dom var inte ens kass, dom SÖG! Och vad jag egentligen menade i mitt inlägg var inte att de var dåliga, utan att det inte är speciellt troligt att deras låt var BÄST i startfältet. Det var The Ark.

Anyway, du får hålla på Serbien om du vill ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela