Sara

Regnkläder + Högklackat = Sant

Publicerad 2007-05-10 18:17:07 i Sakerna

Haha, värsta grälet i kommentarerna för min skull =P Stackars Sofie blir smutskastad ^^ Det var faktiskt inte hennes fel, men jag gillar inte när folk får vänta på mig =P

Well, tyskaprovet kändes som sagt bra. Det var inte så svårt så jag ska väl förhoppningsvis kunna behålla mitt MVG =)

Resten av dagen har förflutit bra. Plugg på samhällen och historian och jag jobbade på riktigt bra =) På engelskan tittade vi på Vänner igen och sen skrev jag en text om vfr man inte ska titta på TV. På latinet gjorde vi lite övingar och pratade om Roms ursprung. På spanskan översatte vi meningar och jag var som vanligt klar typ apfort och satt och väntade på att lektionen skulle sluta medan jag översatte lite ord åt Erik =P

För övrigt är det väldigt kallt att åka moppe, bara så att alla vet. Frös som bara den även om jag hade två jackor och regnbyxor på mig när jag åkte hem. Matchade det med högklackat, kan tänka mig att det var mkt sött =P Imorrn blir det iaf bussen. Varmt och skönt =)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-05-11 09:50:27

Regnkläder låter ju hett^^ Och jag råkar veta att du ska åka med din mor idag^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela