Sara

Rosa + Lönnmördare = Tv-kväll

Publicerad 2007-05-20 19:39:34 i Sakerna

Jag förstår inte vart helgerna tar vägen, det är fredag och lördag morgon, dit hänger jag med, sedan är det helt plötsligt söndag kväll... Det har i vilket fall som helst varit en trevlig helg. Igår gjorde jag och David inte så mkt. Vi gick en bit och bakade kladdkaka (mkt god sådan). På kvällen bänkade vi oss framför tv:n och kollade först på Legally Blonde 2 (nej, David tyckte inte att den var bra) och sedan på Schakalen.

Idag har vi varit på min morbrors 40-årskalas. Massa släktingar och god mat. David var helt chockad över det myckna folket i det ganska lilla huset men han överlevde. Det är bra gjort av honom tycker jag allt =) Nu har han dock åkt hem och jag ska tillbringa resten av dagen med att ta en promenad och läsa den braiga boken som jag lånat av lyckosten Néa som för tillfället är i Grekland. Jag är en gnutta avundsjuk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela