Sara

Sara har lyssnat på politik

Publicerad 2007-05-01 20:00:09 i Sakerna

Jag fattar inte vart alla helger tar vägen. Det går så sjukt fort. I lördags kändes det som om helgen var oändlig. Tre hela dagar till. Sen är man uppe lite sent på natten. Vaknar lite sent på morgonen. Det dröjer innan man kommer ur sängen och dagen går utan att man hinner med riktigt. Rätt som det är är det mörkt och man börjar tänka på sängen igen. Scary =S

I vilket fall som helst så har jag haft en väldigt bra helg tsm med min älskade pojkvän =) Vi har visserligen inte gjort så mkt av värde (tror att vi tillbringat mer än 50 % av tiden i min säng, sovandes, tittandes på film eller läsandes) bara köpt säng, bred sådan, och i går kväll var vi inne i staden och strövade runt med Alex och Ida. Det var mkt trevligt även om David hela kvällen drev med dem och snackade politik... "Men hallå, väntar vi inte på de svaga individerna i samhället här, hur var det med gemenskapen och alla ska med?" Jesus, höll på att få ett utbrott på honom och jag och Ida sprang så småningom iväg från honom och Alex när de blev för jobbiga. Det värsta var att de sprang ifatt oss sen =P Strövade även ner till Plantis en stund men det var lagom kul där. Inget trevligt folk ju! Träffade bara på kusinen och Néa.

Men nu är det endast tre dagar i skolan innan det är helg igen =) Wie=)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-05-01 20:59:25

Jag tror att det är mer än 50%...

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-05-02 15:24:21

HAHAHA, "de svaga individerna i samhället" xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela