Sara

Sara leker pojk =P

Publicerad 2007-05-02 20:04:09 i Sakerna

Sitter här och njuter av att ha ett blått doftljus tänt, det doftar blåbär, mums =) Har varit dålig på att tända mina älskade ljus nu det sista. Det beror antagligen på att det inte är ngt ljusväder nu direkt. Men det struntar jag i. Här ska brännas ^^ Det värsta är att det här är mitt nästa sista. Sen är dom slut =( funderar på om jag ska spendera ordentligt med pengar på ett nytt eller bara köpa billiga på PA:s ^^ Det är ju så mkt annat man skulle vilja lägga pengarna på hellre än doftljus... Böcker bl a =P

Har fått låna Vi som aldrig sa hora av Sofie nu. Tänkte ha den som tåglektyr i helgen, den var lagom väsksize. Det är en aning jobbigt att släpa med sig 500 sidor tjocka böcker på tågen, det blir mkt tunga väskor då =P Det värsta är att jag måste ha med mig en tjock roman ner till Gnosjö i helgen eftersom min käre pojkvän börjat läsa den och han vill antagligen fortsätta... Men jag får väl tänka på att det ger muskler och lite mer motion =P

Vi dansde på gympan idag. Värsta trevligt var det =P Vals, foxtrot och typ polka eller ngt liknande ^^ Jag var manlig ett tag och dansade vals med Sofie, vi skulle lära oss att snurra.

Jag: Snurrade vi nu?
Sofie: Skratt.
Jag: Jag ska tvinga David att dansa vals i helgen!

Värsta trevligt att dansa ju =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela