Sara

Sara skriver NKP (en massa)

Publicerad 2007-05-03 14:27:41 i Sakerna

En lektion kvar. Spanska. Usch. Känner verkligen inte för det idag. Skulle väldigt mkt hellre sitta i solen och plugga tyska och historia. Och den satans matten som Berit tydligen anser att man bör plugga livet ur sig på. Hon är verkligen inte medveten om att vi har fler än ett ämne. Allting i hennes värld kretsar kring den jävla matten. Usch. Hatar nationella prov. Inte kul alls.

Dock gick det bra idag =) ÄVen om sista delen av lyssnandet var sjukt svårt. Människan pratade ju skitfort, som om han ville säga tusen saker på etta andetag... Men läsandet var ganska lätt. Bara sista fyra sakerna som jag inte riktigt fattade. Men det klarar sig nog. Det känns värre att ha NKP i matte. Bävar verkligen inför det. Jag kommer inte vilja gå upp på tisdagmorgon... Missar dessutom min sovmorgon. Och missar min sovmorgon veckan efter också eftersom jag har NKP i tyska då. Bläh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela