Sara

Snälla kalvar smiter inte

Publicerad 2007-05-18 14:20:33 i Sakerna

Orkade inte blogga igår. Orkade inte mkt alls faktiskt.

När jag vaknade planerade jag en dag då jag skulle göra ingenting och det verkade lyckas bra till en början. Men klockan halv elva ringde min fader och sa att jag var tvungen att komma ner med en grimma till han och mamma som skulle fånga en kalv som smitit. Så jag fick vackert stressa på mig kläderna och dra på mig regnjackan, springa ut i ladugården och hämta en grimma och sen starta moppen. Som tur var slapp jag åka eftersom mamma kom med bilen och skulle hämta grimman. Fast det var ju på tiden då, när jag redan klätt på mig och gått ut...

Efter det gjorde jag i vilket fall som helst ingenting. Mkt skönt =)

Och idag har jag hittills spelat på Fest i Stad och hämtat älskade pojkvännen på tågstationen. Ikväll ska vi gå på Lokatt i Folkets Park och lyssna på dålig musik... Men jag får träffa Ida så det är det värt =)

Nu ska jag titta på min galna pojkvän och ännu galnare lillebror när de röjer till Children of Bodom (bläh).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela