Sara

Stressad...

Publicerad 2007-05-14 19:45:36 i Sakerna

Hah, det blev ingen tantgympa idag =P Min mamma konstaterade att hon inte kände för det och jag insåg att nej, jag mår inte överbra, jag har haft gympa idag (tre varv på slingan varav ett joggat) och jag har cyklat hem i kastvindar.

Jag. Vill. Inte.

Så vi hoppade det. Kändes skönt. Då kunde jag koncentrera mig på samhällen och på att ta det lugnt och inte stressa. Känns som om jag stressar hela tiden numera. Stressar till och från bussar, stressar på morgonen, stressar för att hinna med allt skolarbete... Bläh. Det ska bli skönt med sommarlov snart. Känner att jag är värd det!

Nåväl. Annars har dagen varit bra när jag väl kom över den terrible huvudvärken/ yrseln som jag hade imorse. Svårt att sätta i linser när man svajar fram och tillbaka ska ni veta ^^ Dagen har väl mest varit som vanligt... Förutom att vi fick stressa oss igenom lunchen eftersom vi bara hade en kvarts rast... Men det överlevde jag det också. Det är ju tur att jag inte är som familjen Konow och äter översegt ^^ Men förlåt, jag vet att man inte ska stressa i sig maten utan ta det lugnt. Men jag är så sjukt dålig på det ^^

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-05-15 15:23:16

Vi (jag) kan äta snabbt^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela