Sara

Svenska, matte och regn

Publicerad 2007-05-08 13:00:13 i Sakerna

Har svenska nu. Men ingen lärare och jag är klar med dagens planering. Borde egentligen fortsätta och börja med morgondagens uppgifter. Men det är en skrivuppgift som vi har tre lektioner på oss att göra. Jag känner på mig att det kommer ta högst en lektion för mig att skriva den. Jag skriver snabbt när jag väl kommit igång...

Matteprovet förut gick bra, kändes det som. Det var lättare än de prov som vi har övat på. Och jag skrev faktiskt nga svar för att visa mn MVG-kvaliteter som är obefintliga. Men jag skulle inte tro att jag får nga poäng för dem =P

Det regnar ute. Mysigt =) Jag älskar när det regnar, då kan man sitta inne och läsa eller kolla på fim utan att få dåligt samvete. Sådant är trevligt för en bokmal som jag =P Måste få tag i de två sista delarna av Mary Mackey. Funderar på om jag ska slå på stort och köpa dem. Fler böcker i bokhyllan är aldrig fel =P Dessutom är det mkt mer feeling att läsa egna böcker än lånade.

Men nu ska jag förflytta mig tillbaka till det runda bordet och Sofie och Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela