Sara

Synd och botgöring

Publicerad 2007-05-21 18:02:57 i Sakerna

En alldeles lagom lång dag idag anser jag =)

Jag hade sovmorgon till 10, då hade jag latin och sedan lunch som jag intog med Erik och nga natur-flickor. Mkt trevligt, diskussion om bl a studsmattor =P Sen hade jag matte och idrott. Efter det slutade jag, trevligt =) Jag gillar sådana dagar =P Tyvärr kunde jag inte åka hem eftersom jag hade kör på eftermiddagen men jag åkte hem till mormor och morfar och läste Veckorevyn och åt hambrugare och tårta, det var nästan lika bra det =P

Har inte överdrivet många läxor som det är panik att göra heller. Skjuter faktiskt upp engelskan, jag vet att man inte ska och tycker inte riktigt om mig själv för att jag skjuter upp. Men vaddå, ngn gång måste man väl få synda? Jag tänkte kompensera det hela med att dra en promenad ikväll. Trots att det är blött ute och lite risk för regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela