Sara

Tidsoptimist

Publicerad 2007-05-22 16:37:47 i Sakerna

Jag har gjort en sån typisk "Sara Göransson-grej". Jag har inbillat mig att jag har mer tid än jag egentligen har. Idag var jag hemma klockan fyra. Jag åt och pratade lite med mamma om diverse arrangemang i mitt liv. Sen satte jag mig här. Klockan är halv fem och jag har räknat ut att om en halvtimma bör jag börja tänka på att göra mig iordning inför spelningen ikväll. Byta om, äta, sminka mig, värma upp lite. Den här halvtimman dårå. Det var den jag trodde var längre, en timma iaf. Eller 45 minuter. Nu råkar den bara vara en halvtimma. Så jag borde börja jobba hårt på engelskan nu. Och det ska jag göra. Snart. Okej. Nu. För nu har jag bara 20 minuter på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela