Sara

Trötta misstag

Publicerad 2007-05-31 19:10:09 i Sakerna

Har precis smäckt i mig tre varma mackor. Känner mig tjock och fet. Men gott var det =) Jag lär ju få svälta i helgen och då är det lika bra att äta ordentligt nu =P

Dagen har varit mkt bra. Köroch fikande med Ida. Kan inte bli så mkt bättre =P Dessutom jobbade jag grymt bra på historian. Det värsta är att jag måste jobba ännu mer för att hinna klart i tid. Men nästa vecka är det ju mkt som går bort så då bör jag ju kunna hinna ikapp... Annars ligger jag risigt till sista veckan.

Jag var dock väldigt trött på spanskan idag. Så jag kunde inte sriktigt prata ordentligt. De tblev ltie fel. Men Erik sa att jag var förlåten för det även om jag var språkare. Alla kan ju göra misstag och vara lite trötta ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela