Sara

Turkost

Publicerad 2007-05-24 20:11:22 i Sakerna

En lagom torsdag idag, för en gångs skull. Jag började inte förrän kvart över nio och slutade klockan halv tre. Mkt trevligt =) Efter skolan åkte jag och mor ut till Kinnarp och inhandlade tyg och diverse saker till mitt rum. Röd sammet känns inte så somrigt... Så nu blir det turkost istället =)

Sedan åkte jag hem till mormor och morfar och så småningom drog jag vidare till flöjtlektion och sedan hem... Har gått en liten promead också. Alltid skönt och nyttigt =P

Morgondagen lär väl inte vara så spännande. Jag har sovmorgon och David kommer ngn gång på eftermiddagen. Vid tre trodde han. Men eftersom det är tidsoptimisten Thomas Konow som ska köra satsar jag på runt fem ngn gång =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela