Sara

Allmänt pladder

Publicerad 2007-11-05 07:39:54 i Sakerna

Har bloggat dåligt, jag vet. Men är inte så övermotiverad till det när det är lov. Och i helgen har jag varit hos min käre pojkvän och underhållt mig med att bära tegel och spela SingStar (som jag ägde honom på rätt ordentligt). Tänker inte blogga så mtk mer uttömmande nu heller eftersom jag är mkt trött . Mitt satans tåg var ju försenat 35 minuter igår så jag var itnte hemma förrän halv åtta ungefär när jag SKULLE ha varit  hemma typ sju... Jobbigt när man är inställd på ngt och så blir det försenat. Men jag överlevde det med... Och det var ju inte SJ:s fel den här ggn utan det var folk som sprnag på spåren i Jkp. Inte så smart kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela