Sara

Arga jag

Publicerad 2007-11-27 15:55:35 i Sakerna

Jag har rotat fram alla julskivor vi har i huset och lagt in massa låtar på datorn inför bussresorna i jul. Tänker dock inte lägga in allt på mp3:n än. Det får bli på fredag tror jag. Annars hinner jag nog tröttna innan jul ^^

Har för övrigt haft en dålig dag i skolan idag också. Tre timmars hål och ca 2 h och 10 minuters lektion. Men men, jag ska genomlida den här karaktärsämnesveckan och sen ska jag bannemig klaga ordentligt. RIKTIGT ordentligt. Jag har nog hunnit bli ordentligt arg vid det laget så rektorerna lär ju får veta att de lever.

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2007-11-27 18:17:13

då är det ju tur att du har positiva Sofie, som kan pigga upp med en liten promenad kanske ;)

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-11-27 21:11:03

vi ska också klaga!

Postat av: David

Publicerad 2007-11-27 21:32:56

KLAGA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela