Sara

Baka baka liten kaka...

Publicerad 2007-11-09 17:43:11 i Sakerna

Jag och min lille lillebror bakade kaka förut. Chokladkaka med hasselnötter, kan ej säga om den är god eftersom vi inte smakat på den än: men smeten var sjutk god och det bruakr ju vara ett gott tecken. Min lille bror är så söt. Han malde hasselnötter idag. Fattar inte att han inte skriker och slänger den där mal-grejen ifrån sig. Fatta att stå där och veva och veva och veva. Och veva lite till. Jag skulle klara max tre minuter sedan skulle jag slänga grejen ifrån mig och vråla högt att det är TRÅKIGT: Men min lille bror har bättre tålamod än vad jag har (vilket visserligen inte säger så mkt efterosm jag nog har sämst tålamod på norra sidan av jordklotet). För övrigt är jag och min lillebror rätt lika. Häromdagen glömde han sin skolväska i skolan, fast han tog med sig sin gympapåse hem. Det skulle jag också ha kunnat göra när jag var i den åldern. Jag gillar min bror. Han är mysig =)

image49

Den här bilden är tagen i somras i husbilen. Den lille söte är bagarbrodern. Den store är min store lufs till lillebror som brukar bära omkring på mig och blockera dörren när jag inte gör som han vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela