Sara

Bidde lite sjuk

Publicerad 2007-11-12 19:59:02 i Sakerna

Mådde så lagom bra i skolan idag. I början av dagen gick det bra men på håltimman klappade jag ihop totalt. Jag mådde illa och orkade inte alls koncentrera mig på att plugga. Men jag gick iaf och åt, då blev det bättre fast sedan blev det ännu värre på spanskan så jag slog en pling till min moder och bad henne hämta mig. Missade ingenting i skolan men det blev ingen träning och det lär det ju inte bli på torsdag heller men jag får väl överleva i allafall. Kanske drar jag en sväng på onsdag och i värsta fall får jag väl åka dit på fredagmorgon och svettas en sväng innan skolan... Men vi får se hur det blir med den saken. Kan ju vara skönt att få en träningsfri vecka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela