Sara

Genom snön

Publicerad 2007-11-13 16:39:40 i Sakerna

Mina förebyggande åtgärder fungerade alldeles utmärkt och jag mår prima =) Kände mgi lite hängig på geografin det sista men det var inget som inte lite vatten kunde lösa. Sen hade jag inte tid att vara hängig eftersom jag skulle ta mig från bussen hem. Jag hade cykeln och hade ju kunnat cykla men vägen var inte plogad så jag ledde cykeln. Och det var välditg kallt ska ni veta. Det var nordan hela vägen och det sista var det lika med motvind. Men jag överlevde. Det var sjukt skönt att komma hem till the och mysbyxor sedan kan jag ju säga =)

Ikväll är det Ugly Betty som gäller. Och sedan dokumentären om Astrid Lindgren. Med en stor thekopp och en clementin blir det nog prima tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela