Sara

Karaktärsämnesvecka...

Publicerad 2007-11-26 14:32:27 i Sakerna

går ut på att ge de stackars niorna en chans att se hur det funkar på gymnasiet innan de ska välja. Förmodligen hjälps de inte ett dugg av det. Men gymnasiet får iaf ett speciellt schema och niorna går runt på de olika programmen.

Idag kom jag til skolan 08.40. Läraren jag skulle ha de tre första lektioenrna är sjuk och jag börjar alltså inte förrän 13.00. Då har jag matte i 40 minuter och sedan har jag minikort information om latin och språkinriktingne för två stackras nior som inte vet vart de ska ta vägen. Klockan två låter vi dem gå och det är 1 h och 20 minuter kvar tills min buss går.

Jag har inte haft ngn bra dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela