Sara

Kloriga jag

Publicerad 2007-11-22 17:48:11 i Sakerna

Är helt slut efter badet idag. Och klorig. Det är verkligen inte trevligt att bada i klor. Usch. Hade inte med mig ngt schampoo dit så håret är helt knäppt.

Men vi hade iaf kul och barnen hade nog också kul tror jag =) Fast jag tror att bussresn var det roligaste ^^ Vad 30 barn kan låta när de sitter i en buss. Det är helt otroligt hög ljudnivå... Men som sagt, roligt roligt =) Det var dessutom oerhört längesedan jag badade. Badade ju en gång i somras och så har jag väl badat ngn gång på gympan i skolan också. Fast det är ju inte riktigt samma sak. Idag kunde vi ju roa oss med att åka i strömmen och hoppa i vågorna. Men det bästa var nog bubbelpoolen. Skönt, skönt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela