Sara

Öppet Hus

Publicerad 2007-11-07 20:29:33 i Sakerna

Ah, Öppet Hus idag. Lagom kul... Faktiskt ganska tråkigt. Men jag antar att det är sådant man får ta. Jag vet att jag var väldigt glad för Öppet Hus-kvällen när jag gick i nian och nu är det väl min tur att göra en insats för samhället. Eller ngt sådant. Jag överlevde iaf. Sjöng mest och spelade en gnutta. Annars var dagen idag soft. Vi slutade tio över elva och sedan skulle jag egentligen burit grejer men jag struntade faktiskt i det. Och jag hade inte ens dåligt samvete, det är stort för att vara jag.

Jag ser inte fram emot morgondagen, vill bara att den ska vara över så att jag får se David. Eventuellt blir det bio och ute-ätning på fredag... Hoppas, hoppas. Det vore mys =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela