Sara

Röd morgonhimmel

Publicerad 2007-11-05 15:50:58 i Sakerna

En bra dag blev det till slut idag. Det var visserligen en chock när klockan ringde imorse men jag såg en strimma röd himmel genom fönstret då blev jag lite uppmuntrad av att det inte var helt mörkt. Sedan rullade dagen på som måndagar brukar göra. Det var dock en aning otrevligt att cykla hem eftersom det regnade och blåste ganska rejält, visserligen inte motvind men väl sidovind.

Nu ska jag slappa en stund (har hittills tillbringat tiden hemma med att plugga spanska och latin) och sedan ska jag åka till Floby och vara med en tonårsgrupp för att kolla om jag ska vara ledare för den. Får se hur det blir. Hoppas att det är trevliga flickor =) I annat fall får jag klara mig med Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela