Sara

Sara vara lycklig =)

Publicerad 2007-11-20 16:58:32 i Sakerna

Tjoho, vet ej vfr, men en mkt bra dag är det idag. Och det är ju bra, så då ska man inte klaga =P Jag tror att nga av komponenterna till att dagen är bra är:

 - Jag har fått reda på latinproven jag skrev förra veckan och antagligen blir det ett gött bra betyg i latin A =)

 - Vi kommer inte att ha idrott på tre veckor

 - Imorgon ska jag ut och äta med Sofie och Maria

 - Jag läser en sjukt bra bok för tillfället

 - Det är ju snart jul, om en månad och fyra dagar lite mer exakt.

 - Det är julmarknad på Dagsnäs i helgen och bannemig om jag inte ska försöka få med mig min pojkvän dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela