Sara

Skön torsdag

Publicerad 2007-11-08 19:05:22 i Sakerna

Jaha, heute var en slapp dag. Jag hade först spanska och svenska sedan kör och de två lektioner jag hade kvar efter det var tyska och latin. Jag har samma lärare då och hon var hemma med sjukt barn. Resultatet blev att de lektionerna blev mkt soft och jag slutade 40 minuter tidigare än vad jag skulle ha gjort. Mysigt, mysigt må jag säga =) Så jag drog en snabbis på gymmet (var inte särskilt motiverad men tvingade mig själv lite) och sedan tog jag en tidig buss hem, så jag var hemma lite innan tre. Mkt skönt måste jag säga. Härhemma hade jag engeltigen kunnat plugga ordentligt min nej, jag är inte på humör och då funkar det inte. Då är det liksom ingen idé. Och jag klarar nog mig (och mina ambitioner) iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela