Sara

Strukturerad (?)

Publicerad 2007-11-21 21:01:03 i Sakerna

Fick information om Engelska C idag. Och bannemig om jag inte ska ha ett CAE när jag går ur, det blir mkt engelska i trean, och tyska, och spanska. Schemläggarens kommentar idag när ajg bertätade för honom vilka individuella val som jag vill ha i trean: "Du var strukturerad." O ja, mkt, han skulle bara veta ^^

Well. Dagen avslutades iaf med först jullåtar på Vivace (fast idag lät det jävligt dåligt när vi spelade så mkt julstämning blev det inte) och sedan wrap på MIngus med Sofie och Maria, mysigt, mysigt =)

En bra dag allt som allt. Men nu är jag trött och ska snart dra mig mot sängen och vila ut inför badet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela