Sara

Tjejkväll =)

Publicerad 2007-11-02 10:36:25 i Sakerna

Mysig tjejkväll i Matildas växthus igår. Vi åt gröna våfflor med rosa grädde, smäckte i oss en massa godis, drack varm saft (som jag doppade gelegodis i) och käkade korv. Fast vi åt korv så sent så jag orkade typ ingen även om det var sjukt god korv, äkta grillkorv. Ingen Dennis-korv där inte. Jag tycker verkligen INTE om Denniskrov. Efter att ha levt i deta här hushållet i hela mitt liv har jag ätit mig mätt på Denniskorv, det gjorde jag för sisådär en tre-fyra år sedan.

Men, som sagt mysig kväll igår. Mkt skratt när vi körde charader och Matilda drog till med en spökhistoria också =P

Kommentarer

Postat av: Ejlan :P

Publicerad 2007-11-02 13:27:45

DU GLÖMDE TELEFON-KILLEN! hahahahaha ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela