Sara

Äldre och yngre småbröder

Publicerad 2007-10-09 17:09:50 i Sakerna

Har precis förhört min äldre lillebror på engelskaglosor. Den stackaren har prov imrgon och det verkar inte som om han har stenkoll på det direkt ^^ Men det går nog bra, han är ju en smart liten pojke =)

Nu kom min yngre lillebror hem. Han låter lite mer än vad min äldre gör (om inte den äldre har på sin hemska hiphop-musik förstås).

Och jag har haft en bra dag. Jag har tillbringat större delen av tiden med Erik i biblioteket först med att hjälpa honom med latinet, sedan hjälpte jag Sofie med matten och till slut diskuterade jag kvinnors sexvägran med Erik, Sara var med på ett hörn också... Det låter väl trevligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela