Sara

Brudbowling =)

Publicerad 2007-10-06 21:14:51 i Sakerna

Bowlade med Kikki, Josse, Ellen och Marie idag. Fruktansvärt kul hade vi =) Skrattade och snackade skit och blev sura när klotet gick i rännan =P Jag fick in ett par strikes också och då är ju min dag gjord ^^ Sedan åkte vi till Aroy och käkade. Det var gott och så starkt att tårarna rann. Vi pratade och skrattade och hade det härligt =) Egentligen borde vi göra sådant oftare och inte bara vid speciella tillfällen.

Sedan skjutsade Marie hem mig till min stackars väöntande pojkvän. Fast det verkade inte som om han lidit ngn nöd i min frånvaro. Han satt och kollade på Simpsonsfilmen med mina bröder. Hur man nu står ut med att kolla på Simpsons ngn längre stund är för mig en gåta. Men jag antar att det finns folk till allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela