Sara

Det tar sig (sa pyromanen)

Publicerad 2007-10-08 14:41:54 i Sakerna

Det var definitivt mådagmorgon imorse. Det kände jag när jag försökte gå upp. Det var oerhört jobbigt att ta sig upp ur sängen. Jag var seg hela morgonen och fick därför trampa i ilfart till bussen vilket fick till följd att när jag var framme i skolan såg jag ut som en måndagmorgon också. Håret var förfärligt. Jag var seg hela geografin men på tyskan piggnade jag till eftersom vi roade oss med att lyssna på olika låtar och sedan bestämma oss för vilken vi ska sjunga på kulturdagen nästa vecka. Det blev Schnappi. Och det blir nog bra, bara vi hittar den riktiga versionen för den Margareta hade var konstig. Margareta såg lite lidande ut när det visade sig att de flesta ville jsunga Schnappi men hon gjorde inte motstånd. Hellre Schnappi än Deutschland über alles liksom.

Efter skolan drog jag gymmet, trots träningsvärk i baksidan av låren. Och det gick bra det med, sedan övningskörde jag hem och klarade det riktigt bra också!

Hoppas att trenden fortsätter och att dagen bara bli bättre och bättre!



Och solen sken också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela