Sara

En bra dag idag

Publicerad 2007-10-01 20:02:56 i Sakerna

Mot förmodan gick det faktiskt helt okej att gå upp imorse. Även om jag inte gick och lade mig så tidigt som jag hade planerat igår... Men jag hade bara tre lektioner idag så jag antar att det berodde på det. De tre lektionerna var helt okej. Visserligen höll jag på att somna på geografin för det var sjukt segt men annars gick det bra. Fick gjort mkt på håltimman också så slapp jag plugga när jag kom hem. Efter skolan drog jag till gymmet, Ellen var inte där så jag fick klara mig ensam men det gick bra det också. Även om det blev en ganska kort sejour...

Ikväll har jag varit i Kyrkans Hus och pysslat tsm med Tilda, Lager och diverse barn. Mysigt att träffa flickorna igen. Nästan som gamla tider =P

Kommentarer

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-10-02 12:15:53

Kvällen var chill får jag säga :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela