Sara

En kall helg

Publicerad 2007-10-14 19:51:43 i Sakerna

Hemma igen, och sitter här och fryser. Som vanligt. Har virat in mig i en schal och dragit på mig raggsockar så nu är det dock en aning bättre än det var för en stund sedan. Men jag tycker inte om att det är så här. Jag är så trött på att frysa, tillbringade ju hela förra vintern med att frysa och tänker absolut inte tillbringa hela den här vintern med att frysa. Att jag fryser i skolan är ju inte så mkt att göra åt men att jag fryser härhemma kan man ju faktiskt göra ngt åt. Funderar på att hota min käre far med att om han inte börjar elda så att det blir varmt tar jag mitt pick och pack och våldgästar min mormor och morfar. Det känns onekligen väldigt lockande, där har de ju iaf varmt!

Har frusit hos David också i helgen. Men är det för jävligt där så brukar han tända brasan i biblioteket och sedan sitter vi där och myser, härligt värre =) Tyvärr är ju våra kakeluignar i det här huset inte i fungerande skick, annars tror jag att det skulle göra väldigt mkt för att hålla huset varmt om vi kunde elda lite i dem vid behov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela