Sara

Hösthelg

Publicerad 2007-10-21 18:23:25 i Sakerna

Har haft en bra helg. Igår var jag, David och Erik och kollade på Råttatouille och den var väl bra. Ingen höjdare men rolig på sina ställen. Sedan kollade vi på Alfie också och den var tråkigare än jag mindes den och stackars David led sig igenom hela filmen men var för lat för att orka resa sig upp ur soffan =P Idag har vi inte gjort så mkt. Det var tänkt att jag skulle pluggat engelska men jag hade glömt frågorna i skolan så det får bli på håltimmen imorrn istället. Jag och David tillbringade en stund med att baka äpplekaka istället. Sedan gick vi en promenad och när vi kom in åt vi varm äppelkaka och drack varm choklad. Underbart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela