Sara

Kakbak

Publicerad 2007-10-16 18:46:13 i Sakerna

Var på lite halvdåligt humör när jag kom hem idag. Dels pga att jag cyklat hem i regn och blåst, dels pga att jag bor untanför den kära staden... Hursomhelst, när jag är på dåligt humör brukar jag baka Det är värsta terapin och sedan kan man tröstäta det man bakat.

Idag hann jag dock inte så långt att jag tröståt, däremot har jag bakat totalt fyra sorters kakor. När jag väl kom igång blev jag bara mer sugen på att baka så jag fortsatte och fortsatte. Det hela resulterade i att äggen tog slut så den sista kakan kanske blir ltie halvknäpp eftersom det är ett ägg förlite. Men sak samma. Jag är inte på dåligt humör längre iaf. Och det är väldigt varmt i huset till följd av att har haft på ugnen. Bara det är ju värt besväret =)



Bl a så blev det schackrutor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela