Sara

Kanelbullens dag =)

Publicerad 2007-10-04 18:04:45 i Sakerna

Har smäckt i mig nästan 3 kanel bullar idag (2 3/4). Inte jättenyttigt men ajg har ju tränat på gymmet också och gått en del så jag hoppas att det inte är alltför illa. Nu ska jag dessutom snart smäcka i mig en kokosboll eftersom min moder köpte sådana till min broder på marknaden. Och han fick lite godis av mig så då får jag en kokosboll av honom, bra byte tycker jag allt =)

Men nu ska min bror gå in på tamagochis hemsida så jag får nog avsluta det här lite smidigt.

Kommentarer

Postat av: Ciis

Publicerad 2007-10-04 18:19:33

Hehe tycker det är kanelbullar överallt man blir sugen :-)

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-10-04 19:02:23

Osh! Jag har faktiskt bara ätit en halv :p Är jag en dålig människa nu?! :O HAHA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela