Sara

Kultur och träning

Publicerad 2007-10-18 07:50:45 i Sakerna

Ahm, jag känner mig sjukt duktig som redan har gjort dagens plugg-kvot ^^ Skönt att ha det gjort, nu kan jag bara koncentrera mig på att ha sjukt kul på kulturdagen och fösöka smuggla ut en av Eriks och Linnéas cheesecakes för att smäcka i mig den själv. Ska försöka tänka ut en plan på hur det ska kunna genomföras... Fast rackarns vet om man vågar äta den eftersom Erik har bakat dem ensam utan Néas handledning.

Well, idag är det alltså kulturdag och eftersom jag inte ska ha ngt latin efter så slutar jag klockan tolv. Då ska jag ner och hämta mina skor som varit på omklackning och sedan drar jag mot gymmet. Ska ha träning med instruktör idag. Gillar egentligen inte att ha ngn som står och kollar kritiskt på en när man svettas som värst men, men. Det går ju bra om det bara handlar om en gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela