Sara

Mittiveckan

Publicerad 2007-10-17 20:12:28 i Sakerna

Åhh, onsdagar är itnte min dag, absolut inte. Jag tillbringar ju hela dagen i staden och kommer inte hem förrän halv åtta. Då är jag helt slut. Visserligen så tillbringar jag ju drygt två timmar hos mormor och morfar mellan skolan och Vivace. Men det är sjukt jobbigt iaf av ngn konstig anledning. Kanske för att jag inte riktigt kan ta mig för lika mkt hos morföräldrarna som jag kan härhemma. Det har inga trevliga filmer att kolla på och deras internet är modem-uppkopplat. Inte jätteroligt. Men iaf, jag fördrev tiden där med att läsa lite och lösa lite korsord, fast det gick inget bra...

Sofie och jag var och köpte pålägg till Saras bröd idag. Det ska verkligen bli sjukt kul på Kulturdagen imorrn, bara vi får gjort de hemska uppträdandena ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela