Sara

Skövde och framtid

Publicerad 2007-10-02 20:16:31 i Sakerna

Hade studiedag idag. Det skönaste med det avr definitivt att jag kunde sova länge. Sov till kvart i tio och pluggade sedan fram till lunch. Borde egentligen pluggat mer tyska men orkade faktiskt inte. Jag får plugga lite extra imorgon stället så löser det sig nog. I eftermiddag var jag med Ida i Skövde.Vi sprang runt i affärer och fikade på Resecentrum (Eftersom IdaPida inte kan fika ngn annanstans =P). Vi träffade på Alex också och jag beklagade mig lite extra över att David är så långt bort =( På tåget hem diskuterade vi framtid och vart vi vill bo. Vi kom fram till att vi antagligen kommer att komma tillbaka till Fkp längre fram... Faktiskt är det inte jättehemskt. Även om det ju lär bli skönt att komma bort härifrån när man slutar gymnasiet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela