Sara

Småprat

Publicerad 2007-10-12 17:36:37 i Sakerna

Äntligen fredag =) Det känns alltid så härligt att vakna och veta att det är fredag. Underbar känsla =) Ska sätta mig på tåget till David om en och en halv timma. Ner till Jkp får jag sällskap av Sofie och vi lär ju tjöta lite skit då =) Sedan får jag äntligen se min underbare pojkvän igen =) Har saknat honom den här veckan, som vanligt ^^

En bra dag idag =) Sovmorgon, övningskörning och fredagsfika på lunchen. Mysigt värre =) Efter skolan inhandlade jag dessutom ett par jeans och ett par shorts så jag är oerhört nöjd p.g.a. det också =) Tänkte ha shortsen på Ålle nästa vecka. Jag och Sofie har bestämt oss för att vi ska ha pojkvänsfri kväll. Så vi får väl släppa bomben i helgen nu, få se hur reaktionerna blir...

Men nu ska jag ta och sminka mig och slänga ner det sista i necessären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela