Sara

Solen var borta =(

Publicerad 2007-10-11 07:42:06 i Sakerna

Imorse upptäckte jag att solen inte hade gått upp när jag satt på bussen. Det var lite deprimerande måste jag säga. Alltid förut har jag irriterat mig på att solen lyst mig i ögnonen. Men idag var det ingen sol alls =( Jag vill faktiskt hellre att solen ska lysa mig i ögonen på morgonen än att den inte syns alls...

Det var kallt dessutom, typ två plusgrader eller ngt. Uscha, hade egentligen behövt ha mössa på mig. Men jag tänkte inte på det. Dessutom är det ju lite tråkigt att ta på sig mössa. Som om man kapitulerar inför hösten/vintern lite liksom.

Men jag ska inte klaga alltför mkt. Det skulle kunna vara värre. Det skulle kunna vara så att jag öht inte ägde ngn mössa. Då hade det varit riktigt illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela