Sara

Solig dag =)

Publicerad 2007-10-03 20:14:38 i Sakerna

Bra dag idag. Det var soligt ute och vi slapp engelskan som var sista lektionen och därför fick vi sluta en timma tidigare. MKT trevligt på min ära =) Det är så skönt när sådant bara hände oförhappandes =P Så jag gick ner till staden en sväng i solen och sedan upp till mormor och morfar. Där målade jag naglar och läste förutom det obligatoriska pluggandet, engelska och tyska var det idag. Borde egentligen läst igenom mina anteckningar till uppsatsen imorgon men jag är verkligen inte alls motiverad till det! Usch, jag tycker INTE om uppsats. Vilket Maria påstod att jag gjorde idag. Då tittade jag konstigt på henne och underströk att nej, jag tycker INTE om uppsats, finns det egentligen ngn som gör det?

Ytterligare en positiv sak med dagen är att det är onsdag. Det innebär att halva veckan är gjord och om endast två dygn (knappt) kommer jag att träffa David igen. ska bli skönt eftersom vi inte setts på nästan två veckor nu. Det är hårt ska jag säga... Men nu ska jag snart gå och lägga mig. Är mkt, mkt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela