Sara

The Wedding Date

Publicerad 2007-10-14 20:40:47 i Sakerna

Jag och David hade en ordentlig filmkväll igårkväll. Vi kunde inte enas om vilken film vi skulle kolla på eftersom jag ville kolla på The Wedding Date vilken han (nästan) vägrade att kolla på eftersom den fått en överkryssad fyr i GP (tror jag att det var). Jag däremot är ju världens största fan av smöriga romantiska komedier så jag var helt inne på att se den. David tyckte att vi skulle kolla på Glory, en av alla dessa oräkneliga, (oftast) tråkiga krigsfilmer som alltid slutar med att hjälten dör. Så vi enades om att börja kolla på Glory, bryta för att kolla på The Wedding Date och sedan fortsätta med Glory efteråt.

Jag måste säga att The Wedding Date var precis lika smörig och mysig som väntat, och jag tyckte att den avr riktigt bra =) Dock fattar jag att alla (min pojkvän) inte tycker att den är så bra =P Glory däremot var lång, och tråkig. Och slutade med att hjälten dog.



Och vilken HUNK det var med i The Wedding Date.
Dermot Mulroney. Mumma =)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-10-15 10:50:27

Klantigt att skriva samma namn på båda filmerna^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela