Sara

Underbar dag

Publicerad 2007-10-31 21:17:02 i Sakerna

Har haft en sjukt härlig dag idag måste jag säga. I förmiddags satt jag och spelade Sims i flera timmar och efter det så åkte jag, Maria och Sofie till Skövde. Vi hade jättekul, sprang runt i affärer och drack varm choklad när vi fikade =) Jag handlade alldeles för mkt och har dåligt samvete, dock är det värt det =) Fast nu är det shoppstopp som råder fram till jul, förutom de obligatoriska julklapparna såklart. De två värsta vet jag redan vad jag ska köpa och de andra brukar ju lösa sig =)

Efter Skövde åkte vi iaf hem till mig och vi spelade spel, lagade (och åt) mat, åt godis och sjöng kareoke. Mkt roligt måste jag säga och nu är jag glad så det spritter i hela kroppen =) Dessutom landar min pojkvän på svensk mark ngn gång imorgon förmiddag (tror jag). Det ska bli sjukt skönt att träffa honom igen på fredag =) Imorgon ska jag dessutom träna, fika med Ida och sedan ut till Tilda för Halloween-mys på kvällen. Orkar nog inte klä ut mig, de får ta mig som jag är. Det lär nog bli väldigt roligt iaf =)

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2007-10-31 21:26:41

Big wheel keep on turnin,
Proud mary keep on burnin,
Rollin, rollin, rollin on the river.

YEAH :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela