Sara

Alltför mkt sött

Publicerad 2007-09-16 16:02:24 i Sakerna

Jag tror att jag gått upp cirka tre kilo den här helgen. Det känns iaf så. Igår när David kom hade han med sig Alladin-hjärtan och en Merci-ask... Dessutom har jag smäckt i mig en massa chokladbollar. Dom blev mkt mumsiga =)

Jag har dessutom inte rört på mig alls så jag har inte förbrännt alls mkt =S Men jag får väl vara duktig i veckan så löser det sig nog. Det brukar ju göra det =)

Helgen har annars varit bra. Dopet igår var jättefint och det gick bra att spela också. Tilda var lika söt som vanligt och Maja var riktigt duktig och skrek bara när hon fick vatten på huvudet eftersom det var så rackarns kallt tydligen... Och vem skulle inte skrika av att hållas uppochner och få vatten på huvudet. Jag skulle iaf tycka att det var läskigt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela