Sara

En trött Sara

Publicerad 2007-09-30 19:57:15 i Sakerna

Är sjukt trött för tillfället. Inte så konstigt med tanke på att sömnen inte direkt blivit vad den borde varit den här helgen. Men så är det när man är på konfaläger och det är självförvållat så jag ska inte klaga. Men det blir en tidig kväll ikväll =P

Det var iaf kul på konfalägret. I fredags lekte jag ambulans och spelade Våghals (Eventuella knepiga sms ber jag om förlåtelse för). Igår kom Ellen på morgonen och vi gick ut i skogen med ett gäng tjejer på gruppdraget (typ samarbetsövningar). Trevlig promenad, om än en aning lerig på sina ställen =P Som tur var hade vi varit smarta nog att ta gummistövlar så vi överlevde det värsta. Resten av dagen satt jag på ett hårt golv i en gympahall och snackade skit och tittade på när konfirmanderna målade ikoner. Vi lekte en nyversion av "Tändsticksasken" och "Kejsaren av Kina tycker inte om the". Det är alltid lika roligt att se hur irriterade folk är innan de fattar vad det är frågan om =P Igår kväll var det lägerbål och vi grillade korv och sjöng knepiga sånger =P Sedan satt jag uppe med Marie, Ellen och diverse ledarkillar och spanade på konfirmander till alldeles för sent på natten/tidigt på morgonen. Idag var det ju städning som gällde och sedan satte jag mig i Pjärs bil tsm med Madde, Linda och Lager och åkte hem. Alltid lika roligt att åka på konfirmandläger, men det skönaste är nästan att komma hem och få sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela